program partnerski

Fajny portal dla dorosłych...

Bardzo fajna strona dla dorosłych !!!!!!!!
http://zbiornik.com

14 lutego 2014

Walentynki.........ważny dzień dla zakochanych .....

Zastanawiałem się co napisać , trudno tak w prost przełożyć swoje myśli a już na pewno uczucia.

Czytając ten tekst będziesz wiedział ,że chodzi o Ciebie .
Wiele razy słyszałeś z moich ust jak bardzo Ciebie kocham i w tym temacie nic się nie zmieniło.
Z okazji Walentynek chciałbym to raz jeszcze potwierdzić jak bardzo ważną jesteś dla mnie osobą , bardzo mi bliską i nic oraz nikt tego nie zmieni.

Każde chwile spędzone beż Ciebie to stracony czas ,którego nie da się cofnąć.
Pamiętam jak się poznaliśmy i jak mi serce zabiło ,choć nie byłem pewny czy coś z tego będzie wiedziałem natomiast w 100 % ,że zakochałem się w Tobie od pierwszego wejrzenia i to uczucie trwa nadal i będzie trwało do końca życia i jeden dzień dłużej.

Z okazji Walentynek życzę Tobie wszystkiego najlepszego oraz samych wspaniałych chwil w życiu naszym wspólnym życiu , kochający tajemniczy    
( nie taki tajemniczy).


Ten utwór jest dla Ciebie .......



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę zostaw komentarz, będzie nam miło. Każdy komentarz jest ważny nawet ten negatywny. Pozdrawiamy J@W